El Centre IES Pare Arques

Última actualización el Jueves, 02 Agosto 2012 Escrito por Super User
L´Institut d´Educació Secundària Pare Arques està situat al poble de Cocentaina, en Alacant. Es tracta d´un institut amb totes les modernitats que cal tindre per assegurar la millor formació dels nostres jóvens.
Amb les millors instal.lacions que pot tindre un Institut, l´equip de docents que col.labora en la formació pot considerar-se molt motivat per la tasca que desenvolupen., sempre insteressats de forma individualitzada per l´educació i formació dels alumnes.

A l´Institut Pare Arques hi ha una combinació dels mètodes més habituals en la formació, amb la més avançada tecnologia que es pot apreciar als tallers i laboratoris.

A banda ò, l´Institut té a més a més unes modernes instal.lacions esportives on els alumnes poden desenvolupar les seues destreces en l´esport que més els agrade.

A l´Institut Pare Arques, els alumnes poden gaudir d'una cafeteria/bar, de tots els transports, periódicament realitzen les diferents rutes entre les rodalies de la localitat, i poden triar dues possibilitats lingüístiques com són l'anglés i el francés.

Els diferents nivells d'estudis que un alumne pot escollir al nostre centre són:

Tan sols us desitgem una bona estància al nostre centre i gràcies per confiar en nosaltres.

2017-09-21 19:39:46
Thursday the 21st - .